Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera.

 

Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji, będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

 

Reklamacje urządzeń elektrycznych rozpatrywane, będą tylko w przypadku montowania w serwisie motocyklowym po uprzednim okazania dowodu kupna.

 

Podczas zwrotu lub wymiany towaru należy:

1.  Pobierz formularz wymiany/zwrotu towaru

 

2. Zabezpieczyć paczkę do wysłania. Prosimy nie oklejać bezpośrednio oryginalnego kartonu produktu.

 

3. Odsyłany produkt do wymiany nie może nosić śladów eksploatowania (może być jedynie przymierzony) oraz musi być kompletny.

 

4. Po otrzymaniu paczki natychmiast wyślemy nowy produkt jednak w przypadku jego braku wykonamy przelew na podany w formularzu rachunek bankowy.

 

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Polecamy

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl